ceturtdiena, janvāris 12, 2012

PRIECĪGIE ZĪMĒJUMI LIETAINAI DIENAI

Labrīt! Jā, es zinu, ka nepavisam vairs nav rīts, bet es joprojām malkoju rīta kafiju, rakstot šo postu. Un kā gan lai es noteiktu, vai ir rīts, pēcpusdiena vai vakars, ja Liepāja ir nolēmusi iegrimt vairākus mēnešus ilgā pelēkā tumsā. Šodien visiem par prieku arī ir lietus.. Līdz ar to, citreiz gaišās telpas izgaismot ar pāris spuldzītēm ir pilnīgi neiespējami. Varbūt labi vien ir, jo man nemaz nav laika nekam citam kā mācībām un darbam, bet vismazākais saulesstariņš liek man strauji lekt kājās un, saucot: "Saulīte, saulīte!" mesties ārā pa durvīm. Jā, es TIK ļoti ilgojos pēc saules. Bet nu jā, kā jau teicu - labi vien ir. Cerams, ka pēc t. s. sesijas, vārds "saule" atgriezīsies liepājnieku leksikā. Ja pie Tevis spīd saule - novērtē to un pasveicini no manis, lūdzu!

Bet vai tāpēc es pēc ilgiem laikiem atvēru blogu? Ne taču. Man ienāca prātā, ka blogu jāatgriež pie dzīvības. Lai to iesāktu un pie viena iepriecinātu lietainās dienas iemītniekus, iepazīstieties ar Priecīgu zīmēšanu Priecīgiem cilvēkiem, jebšu "Happy Drawing for Happy People" no *minifanfan. Tā ir maza (burtiski) ķīniešu/malaiziešu meitene, kurai ("Asians!") nu traki labi izdodas zīmēt sirdi-sažņaudzoši-aizkustinošus burkāndeguntēlus. Un pats burvīgākais, ka izskatās tie ļoti līdzīgi kam tādam, ko gandrīz mēs visi zīmējām bērnībā. Un viss, kas ir saprātīgi bērnišķīgs, ir apburošs,  vai ne? Bet nu - pārliecinies par to pats!

minifanfan priecīgā broša

priecīgā klaviatūra!

priecīgā reklāma

priecīga animācija

priecīgi draugi

priecīgs papīra zaķis!

mazs, priecīgs zilonītis!

priecīgā ģimenīte

Ak, vai es nespēju apstāties, jo man tik ļoti patīk šīs autores priecīgie zīmējumi... Un tie mani noteikti padara par priecīgāku cilvēku. Mission accomplished! Bet tagad man laiks ķerties pie darbiem, bet Tev - apskatīt linkus. Lai jauka un priekpilna diena!

minifanfan: www | blog | Tumblr | Flickr | Etsy | Twitter | Facebook








Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...