pirmdiena, marts 21, 2011

POZITĪVAS PĀRMAIŅAS AR SKATU NĀKOTNĒ

Hei! Vai pamanīji manu prombūtni? Man jāatvainojas, ka par to iepriekš neziņoju, bet - nedaudz spontānas rīcības dzīvē nekad nenāk par ļaunu. Tā nu es nolēmu beidzot ķerties pie sava bloga izskata atsvaidzināšanas un pielāgošanas jaunajam stilam, kas būs daļa no kaut kā lielāka - ja veiksme uzsmaidīs! Tā nu es stādu Tev priekšā Pony & Smith [ponijs un smits] - šis nosaukums radās pilnīgi bez racionalizēšanas vai prātošanas, gluži vienkārši iešāvās prātā un ne par ko negribēja pagaist. Ja mēģinam to izskaidrot, tad sanāk tā - Ponijs tāpēc, ka kopš mazām dienām esmu nopietni aizrāvusies ar zirgiem un jātnieku sportu, zirgi ir mani draugi, parnteri un iedvesma lielāko daļu mana līdzšinējā mūža. Smits tāpēc, ka mani vienmēr ir valdzinājusi 19. gadsimta stilistika, bet mana sapņu zeme ir Lielbritānija. Turklāt vienu no manis zīmētajiem tēliem sauc tieši Misters Smits! Redz kā, ja tā labi padomā, tad Ponijs un Smits nemaz nešķiet tik neloģiska izvēle, vai ne?

Protams, ka mēs vēl esam tapšanas procesā, taču pagaidām gribu zināt Tavu viedokli - ko Tu domā par vizuālajām pārmaiņām? Vai Tu ļautu man ķerties pie mājaslapu dizaina veidošanas? :) Apsolos vēlāk pievienot pienācīgu "Studijas" daļu, kur būs apskatāmi mani līdzšinējie darbi un ar laiku - papīra preces, izdrukājami dizaini, ielūgumi, kartītes, kalendāri, iesaiņojamie papīri... viss, kas nepieciešams Tavu papīra sapņu piepildīšanai!

Turam īkšķus, lai viss izdodas!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...