piektdiena, marts 25, 2011

Jāā, nedēļas nogalei tuvojoties, darbi vienmēr uzņem pilnīgi citus apgrieziens un jā, katru piektdienas vakaru man ir jāpavada darbā un nē, tas nav attaisnojums, bet tomēr.. šoreiz ātri pieskrienu, lai tiem, kurus tas interesē, atgādinātu par savu eksistenci - nē, es neesmu bez vēsts pazudusi Amazones džungļos vai izšķīdusi Nebūtības plašumos... Es gluži vienkārši šodien jūtos ne-iedvesmota.. Es gan uzzīmēju onkulīti un susuriņu, kad darbā bija brīvāks brīdis, bet visādi citādi es šodien jūtos tā, ka gribu padarīt savu darbu un aizmirst par visu, lēnām laižoties brīvdienu ritmā. Radošiem cilvēkiem vajag telpu un šodien man tās nav.

Lūk daži linki brīvdienu lasīšanai un skatīšanai!



Old Brand New - es sāku sekot Dabito blogam pirms kāda laika nezināmu, neatminamu iemeslu dēļ, un līdz šim brīdim mani pārsteidz viņa siltais, šarmantais, retro-romantiskais... dzīvoklis. Spied uz linku, lai par to pārliecinātos pats.


Muffins And More - nesen iepazinos ar vietējo Virtuļbrīnumu Ze Donats, un tas bija lieliski! Tagad laiks nomēģināt mufiņus! Un man ir neizsakāms prieks, ka šīs ārzemju kultūras dvesmas nonākušas arī līdz mums - es vienmēr esmu sapņojusi par mazajām bodītēm, kur var nopirkt kafiju un mufiņu vai virtuli, vai vēl kādu saldu našķi, kas ikdienu padara pavisam neikdienišķu... Un Valriekstu-šokolādes mufiņš izklausās tik kārdinoši...


Lizzy Stewart superīgās ilustrācijas!


Kamēr runa par gardumiem - es joprojām ļoti gribu pamēģināt uztaisīt pati savus macarons un cupcakes - smeļoties iedvesmu no lieliskās basku izcelsmes našķu guru - Aran (Cannelle et Vanille)


Man nu ļoti patīk fotogrāfe Emily Steffen - viņas tvertās ainiņas ir tik pasakainas un iedvesmojošas...


Un tad vēl...
Uztaisi savu dizaina lampu
Kā izskatās jaukos printšopiņos
un
Kāpnes mūsu dzīvoklī jau sen bija jānomaina ar ko šādu

Lai Tev lielisks, iedvesmas un laimīgu mirkļu pilns weekends!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...