piektdiena, februāris 25, 2011

VISS TIK BALTS, TIK BALTS

{ Angļu versija šeit }

Labrīt piektdienā! Diena gan jau sen sākusies un ar pilnu sparu, kā jau ierasts pirms nedēļas nogales. Visi steidz atdot savus drukas darbus, lai tie būtu gatavi jau pirmdien. Savā ziņā man patīk piektdienas steiga - tas nozīmē, ka darba diena aizritēs tik ātri, ka nepaspēšu pat pamanīt, kad pulksteņa rādītāji nepielūdzami šķērsos pulksten sešus un tikpat ātri aizjoņos līdz visiem septiņiem. Tieši tādēļ piektidenas rītu cenšos īpaši izbaudīt... par spīti tam, ka esmu tāda guļava, ka vienmēr noguļu līdz pēdējam brīdim un tad viss jādara lielā steigā! Neviens nevar man atņemt to lielisko rīta pusstundu, ko pavadu braucot ar auto, vispirms vedot draugu uz darbu, kas ir rīta lieliskākais notikums, pēc tam divvientulībā ar Misteru Hamfriju (manu Saabiņu) traucoties pa krastmalu. Vienīgais, kas man trūkst šādā lieliskā dienas sākumā, ir krūzīšu turētājs panelī, kur ievietot vai nu rīta kafiju termokrūzē, vai gumijkončas, kuras pārdod īpašajos "car cup" iepakojumos. Būs kādā brīdī jādodas krūzīšu turētāja meklējumos, jo manā auto tā vietā ir plastmasas aizbāznis.. :(

Vēl kāda jauka piektdienas īpašība ir tā, ka piektdienas pēc iespējas veltu fotogrāfijai. Tā kā darbalaiks iestiepjas tumšajās diennakts stundās un fotoaparāts patiesībā pieder draugam (kuram tas šodien tieši ir nepieciešams), tad ne vienmēr izdodas pašai doties kadru medībās.. lai gan šorīt tik ļoti gribējās piestāt ceļā uz darbu un iemūžināt balto pļavu, aiz kuras mierīgi guļ baltā Daugava, kuras otrā krastā balti dūmi lēnām ceļas no balto koku rindās ieskautās baltās rūpnīcas baltā skursteņa... man tik ļoti patīk white-on-white interjeros un dizainā, bet šis ir dabas dizaina meistardarbs!  Protams, es neesmu vienīgā, kuru fascinē šī dabas parādība, tāpēc vēlos Tev parādīt, kādus brīnumainus kadrus ir noķēruši fotogrāfi no Behance tīkla. Enjoy! :)


{ Mikko Lagerstedt }










Saka, ka vislabāk mākam novērtēt to, kā mums vairs nav, bet šoreiz ziemu esmu iemīlējusi jau laicīgi, jo meteorologi (vai tā to raksta? vēl vairāk mani biedēja vārds "sinoptiķis") sola baltu un saulainu ziemu vēl vismaz līdz marta vidum! 

Izbaudi ziemu!
O.

3 komentāri:

  1. Jā- ziema ir reāli vizuāli visestētiskākais gadalaiks! Lielisks atturīgas elegances paraugs.. Bet- var jau uz visu, (paldies Dievam) paskatīties tik dažādi- un - varbūt, ka kādam ziema ir ļoti krāsaina un ekspansīva:)

    AtbildētDzēst
  2. Vēl, lasot šo, man ienāca prātā, ka dažkārt nenofiksētam attēlam ir lielāks spēks, kā nofotografētam, uzzīmētam utt. Jo tas paliek atmiņā, iztēlē, arvien dzīvs un mainīgs, reizē mūžīgs un mirklīgs.. No tāda var izrietēt tik daudz kas. Kā - piemēram šobrīd - no Tevis redzētā- nenofiksētā attēla iriet manas pārdomas:)

    AtbildētDzēst
  3. Man, piemēram, ir tā, ka asociatīvi vienmēr iztēlē rodas ne gluži fiksēts attēls/tēls, bet nu tāds īss uzplaiksnījums.. piemēram, šūpojas pļavā smilgas vai cilvēks iznirst no ūdens, un viss, tāds īss moments, pāris kadri un tos varētu arī nofiksēt vienā un sajūta būtu līdzīga.. Lai gan - ne tikpat efektīva! Tā kā tur Tev taisnība!

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...