piektdiena, februāris 25, 2011

IR PIENĀCIS JAUNS SĀKUMS!



Sveiks! Lai kādi ceļi Tevi būtu atveduši uz šo lapu, ļauj man Tev pateikties par to, ka esi atnācis ciemos! Un varu Tev visai droši apgalvot, ka, ja vien Tevi interesē personisks dizains, skaistais Tev apkārt, papīrs un tā neskaitāmie pielietošanas veidi, uzrunājoša fotomāksla, patiesi interesanti interjeri un Tu meklē iedvesmu savai ikdienai - Tu esi atnācis uz pareizo vietu, jo es esmu tāda pati kā Tu. Arī mani aizrauj, fascinē un apbur viss, kas ir saistīts ar grafisko dizainu, fotogrāfiju un interjeriem, bet tik pat ļoti skudriņas skrien pār muguru, aplūkojot vienkārši skaisti notvertu ikdienas mirkli. Jo manuprāt viss ir atkarīgs no tā, kā mēs uz to paskatāmies. Un es uzskatu, ka mūsu pasaulē ir ļoti daudz burvīgā, ko atrast un saskatīt.



Savu blogu iesāku rakstīt pirms vairākiem mēnešiem angļu valodā - tādēļ, ka šī valoda ir vēl viena no lietām, kas mani aizrauj, tāpēc, ka baidījos, ka, to nepielietojot ikdienā, zudīs bijušais līmenis. Nu ir pienācis laiks, kad gribu vērsties pie latviešu lasītāja un parādīt Tev, cik pasakainas lietas spēj radīt cilvēks.



Taču brīdinu Tevi uzreiz - mēdzu aizrauties ar pārdomām, ikdienas notikumu atstāstiem un tamlīdzīgām lietām, tikai tik daudz, lai Tu zinātu kas un kāda es esmu. Tātad, es strādāju lielā tipogrāfijā, nodarbojos ar grafisko dizainu, maketēšanu un tamlīdzīgām figņām. Es daudz sapņoju un spītīgi sev saku, ka tie nav sapņi, bet gan mērķi. Man ļoti patīk autovadīšana un tāpat sapņoju par piedalīšanos īstā rallijā. Man patīk spēlēt ģitāru un esmu zirdzinieks ar stāžu. Es fotogrāfēju ar Pentax aparātam uzskrūvētu Zenīta objektīvu un tas mani dara laimīgu. Mani dara laimīgu arī piena putotājs, jo tas padara parastu kakao pavisam debešķīgu. Man patīk griezt, līmēt, īpaši ar karstās līmes pistoli, locīt, radīt ar rokām. Man patīk skaists un veselīgs ēdiens, kura nosaukums vien liek siekalām saskriet mutē. Man patīk tekstūras, kas rada asociācijas, aksesuāri, kas liek justies īpaši, smaržas, kas ieved aiz rokas kādā paralēlā pasaulē. Man garšo bezalkoholiskais karstais mojito un karstā šokolāde, kas liek visparastākajam ikdienas mirklim kļūt neizsakāmi baudāmam. Man patīk, ka šodien tiku pie jaunām, pūkainām čībām (kuras bildē izskatās jau nodilušas, bet tā nav, apsolu!). Patiesību sakot, saraksts ar lietām, kas man patīk (ko esmu pierakstījusi, tāpat kā daudz ko citu, jo man patīk pierakstīt) ir tik garš, ka man laiks apstāties un vēlreiz atkārtot - esi sveicināts un ceru, ka iegriezīsies šeit ne reizi vien. Nākamreiz, kad nāc ciemos, paaicini līdzi draugu - jo vairāk mēs būsim, jo jautrāk mums būs, vai ne? Priekā!

O.

2 komentāri:

  1. Tas, šķiet, ir patiesi labs ieradums - pierakstīt:)Pierakstīt lietas, kas man patīk, ir vērtīgas. Visādus ikdienas sīkumus - Dieva dāvanas. Varbūt arī man būs jāsāk. Tas ir kā krāšana - sakrāt savas bagātības, neļaut tām aizmirsties. p.s. Apsveicu ar jaunajām-pūkainajām čībām:)

    AtbildētDzēst
  2. Godīgi sakot - tieši pierakstot visas tās lietas, kas mani iedvesmo, es sāku tām pievērst lielāku uzmanību.. Radās lielāka konkrētība par to, kas man ir nepieciešams, lai es būtu laimīga, runājot par tām mazajām lietiņām, sīkumiem ikdienā.. Piemēram, mani dara laimīgu tāds un tāds audums, tāds un tāds dzēriens, tādas un tādas nodarbes.. Un aiziet - salieku apģērbā kopā tvīdu ar "pieredzējušu" ādu, uzkarinu māsas dāvinātu piekariņu ar lācīti, kurš sēž šūpuļkrēslā, uztaisu lielu krūzi ar kakao un - kā gadījās vai ne - par vienu priecīgu, skaistu momentu vairāk! Jo visa dzīve taču sastāv no šādiem laimīgiem momentiem - un mēs varam paši tos vairot.

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...