pirmdiena, marts 07, 2011

VIENA DIENA STALLĪ

Un atkal ir iesākusies jauna nedēļa, šoreiz arī ar nepārprotamu pavasara vēstnesi - skaļu putnu čivināšanu, trallināšanu, svilpošanu un dūdošanu. Pavasaris ir mans mīļākais gada laiks, tas ir kā cerību piepildījums, apsolījums par skaisto un labo uz Zemes. Tas ilgst tik īsu brīdi, bet sniedz pozitīvās enerģijas devu gandrīz visam atlikušajam gadam.

Brīvdienās uzzināju, ka man ir vēl viens lasītājs - tie ir lieliski jaunumi, kas tik tiešām mani iepriecina! Es iedomājos par cilvēkiem, kas ir guvuši popularitāti un atzinību blogosfērā, cilvēki, kuru darbiem sekoju un kuriem vēlos līdzināties, bet tai pašā laikā cilvēki, kuri neatbild uz manu vēstuli, jo viņiem ir tūkstošiem sekotāju... Un es viņus nevainoju, jo Tu nekļūsti populārs bez kaut kā ziedošanas. Bet mans mērķis nav kļūt populārai. Es viekārši gribu darīt to, kas man patīk, patīk tik ļoti, ka nespēju ar to nedalīties, un kā pievienoto vērtību - varēt no tā apmaksāt rēķinus, nepārdzīvojot par finansiālo stāvokli. Jo mēs visi stāvam savas dzīves priekšā un tā ir mūsu atbildība - padarīt ko labu un noderīgu ar laiku, kas mums dots.

Šajās brīvdienās, kā ierasts, devos pie zirgiem un šoreiz nolēmu sniegt nelielu ieskatu - fotostāstu par vienu dienu stallī.

Diena, kā parasts, iesākas ar krūzi V. gatavotās kafijas - neviens cits nemāk pagatavot tik lielisku kafiju, ticiet man! Kad esam pabrokastojuši un sataisījušies, kāpjam mašīnā un dodamies ceļā - tas ir pietiekoši garš, lai radītu maza ceļojuma sajūtu, bet pietiekoši īss, lai to mērotu ik nedēļu.



Druvās mūs sagaida zirgkopēja, kas jau ir pabarojusi zirgus. Citreiz, kad viņai ir brīvdiena, šo darbiņu padaram mēs visi kopā - es, V. un bērni, kuri stallī mācās rūpēties par zirgiem. Pēc tam laižam zirgus aplokā un tīrām boksus, barojam trušus, tīrām zirglietas... Dažādi darbiņi, kas ļauj aizmirst darba nedēļā uzkrāto stresu.



Bet - tā kā zirgkopēja jau šos darbus ir padarījusi, es ķeros pie zirgu tīrīšanas. Ir pienācis laiks, kad zirgi maina spalvu - tas nozīmē, ka vienā tīrīšanas reizē no viena zirga var izkasīt pietiekamu daudzumu izkritušo spalvu, lai uzadītu kādu zeķu pāri!



Šodien gaidāmi klienti - viņu būs daudz, jo paredzēta tāda kā ballīte - vispirms ciemiņiem tiek izrādīts stallis, viņi tiek iepazīstināti ar dzīvniekiem, kas tajā mīt - zirgiem, ponijiem, kazām, trušiem, vistām, suņiem, kaķiem... Te dzīvība ir it visur!


Viesus priecē Arafats, kas, aplokā rotaļādamies, izskatās pēc maza sapņu zirdziņa - tik balts, cēls un iznesīgs.




Pēc tam ciemiņi varēs pavizināties ar zirgiem un ponijiem pa mežu un mieloties ar līdzi paņemtajām uzkodām.




Pēc tam, kad klienti bija devušies mājās, arī mēs ar V. saseglojam zirgus un dodamieslaiskā izjādē pa mežu. Laiks bija silts un patīkams, gaisā jūtamas pavasara vēsmas.. Tā nudien bija lieliska diena un ar nepacietību gaidu nākamo nedēļas nogali, kad atkal dosimies uz stalli!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...