otrdiena, marts 01, 2011

IELU MODE

Nu jā, varbūt es mazdrusciņ atpalieku no vietējās skatuves notikumiem. Varbūt arī tāpēc, ka man šķiet, ka vietējā mēroga notikumi dizainā, modē un mākslā ir tik ļoti ietīta snobiska indie ķitelī, ka esmu iemantojusi vienaldzību pret vietējo kultūru. Es esmu sarežģīta, bet man patīk vieglums, vienkāršums un sirsnība dizainā tāpat kā visur citur. Bet šis projekts, kurš jau sen ir ieguvis popularitāti vietējās aprindās, man ir jaunums, un patīkams vēl visam klāt. Ielu Mode - adrese, kuru pirmo reizi apmeklēju tikai vakar un biju patīkami pārsteigta. Nu jā, ir jau tāds Lookbook.nu + The Sartorialist vietējais mikslis un viss vēl ieturēts Zelta Zivtiņas zīmē, bet gaumīgs izpildījums un man vienmēr paticis mazliet ielūkoties pilnīgu svešinieku dzīvē, pieskārties kāda cita pasaulei tikai pavisam, pavisam mazliet.

Lūk daži tēli, kas mani ieinteresēja.

Baiba
Man patīk: mētelis, matu krāsa un zābaki, kopā sanāk skaista krāsu palete!

Patrīcija
Man patīk: tik burvīgs mētelis tik harmoniski iet kopā ar kleitiņu un somu..un tad - POP, sarrrkans! Vai nav lieliski? Un jau 17 gadu vecumā tāda elegance.

Loreta
Man patīk: Kaut visām "mājsaimniecēm" būtu tik inčīgs stils! Ok, es nomainītu kediņas pret maniem mīļotajiem šņorzābaciņiem, kaut ko elegantu un no ādas, bet soma, mētelis un austiņas ir nu tik forši!

Un ziniet, tas ir arī gandrīz viss, kas mani uzrunāja.. Vai nu pārāk crazy ar vēlmi izlekt vai tik ikdienišķi, ka es jau nu neatskatītos... Bet nu, ir ko paskatīties un pavērot, kādi tad mēs latvieši īsti esam - it jo īpaši, ja ikdienā saskaros tikai ar kolēģiem un tuviniekiem.. Tā kā - prieks, ka kāds to visu piefiksē :)

Tiekamies vēlāk!
O.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...