pirmdiena, februāris 28, 2011

GARDI KEKSIŅI, KAS ĻAUS SAGLABĀT BRĪVDIENU SAJŪTU ARĪ PIRMDIENĀ

Apsveicu ar jaunas nedēļas iesākumu! Cerams nākamās dienas Tev būs ne tikai darbīgas, bet arī priekpilnu brīžu, mazāku vai lielāku sasniegumu un dažādības pilnas. Kāda bija Tava nedēļas nogale? Es savas brīvdienas vienmēr cenšos izbaudīt pilnībā, pēc iespējas mazāk laika pavadu dīkā un tās sapakoju ar dažādiem notikumiem un pieredzēm. No vienas puses tas nozīmē, ka tā īsti nekad man nav brīža, kad neko nedarītu un atpūstos pilnīgi no visa, bet no otras - mani šausmina doma par izniekotu brīvo laiku. Tā nu šis weekends ne ar ko nav atšķīries no citiem aizņemtības ziņā - tieši tā, kā man tas patīk! Sestdienas lielāko daļu pavadīju dzīvojoties pa stalli, palīdzot reitterapijā, pieskatot mazos delverus-cilvēkbērnus un izbaudot ciešo saikni ar dabu. Viens no lieliskākajiem dienas brīžiem bija, kad kopā ar V. devāmies izjādē pa mežu un mūsu ceļu šķērsoja 4 jaunas stirniņas - nu romantisko filmu repertuāra cienīgi. Vēl pirms pāris mēnešiem būtu grūti bijis iedomāties, ka arī V. sēdēs zirgā un kopā ar mani darbosies stallī.. Tagad tas ir kļuvis par lielisku veidu kā kopīgi pavadīt brīvdienu un man ir liels prieks, ka varam dalīties ar manu lielo aizraušanos! Un vēl jo vairāk pateicīga es jūtos par to, ka varu atgriezties tur, kur jau sen vēlējos atkal būt - Meždruvās. Jā, par īstu jātnieku, sportistu es kļuvu pateicoties manai lieliskajai trenerei Temperamentā, bet Meždruvas man bija ģimene. Un, lai gan ģimene ir izklīdusi, vieta ir palikusi un sajūta arī. Tad jau redzēsim kā tas izvērtīsies, bet šobrīd četrkājaino draugu aprūpēšana un laiskas izjādes mežā ir tieši tas, kas man ir nepieciešams, lai atgrieztos zirdzinieku pasaulē :)

Lai cik tas nebūtu neticami, ir pagājuši vairāk kā 5 gadi no šī foto uzņemšanas brīža
Sestdiena turpinājās ar fondī izmēģināšanu pie V. vecākiem. Es, diemžēl, kārtējo reizi konstatēju, ka liela siera koncentrācija noteikti nav manā gaumē, bet ar prieku gaidīšu šokolādes fondī! Pēc tam sekoja Eirovīzijas skatīšanās, nu, esmu varbūt sekla, bet esmu noskatījusies visus raidījumus un esmu patiesi lepna par to, ka Latvija beidzot atkal sūta kaut ko tiešām labu uz šo konkursu - es pat teiktu, ka, tāpat kā Prāta Vētras un Busuļa gadījumā - pārāk labu. Bet nu, Abrraka dabrraaaa, Tava maģija labaaaa - nevaru vairs izmest no galvas un atsauc atmiņā kādu leilisku vakaru Ventspilī :)

Svētdienas agrāk nebija manas mīļākās dienas, bet šķiet, ka esmu iemācījusies tās izbaudīt :) Galvenais ir pārliecināties, lai dienā būtu kaut kas, ko sagaidīt ar prieku, tā vietā, lai tā aizritētu vienmuļā bezdarbībā.. Piemēram, šo svētdienu iesāku ar mājas kārtošanu, tad devāmies uz kino, pēc tam braucu ciemos pie pārlieku sen nesatiktām draudzenēm un vakara noslēgumā uzņēmu pie mums viesos vecākus - lielisks brīvdienu noslēgums! Starpcitu, filma, uz ko gājām, Karaļa Runa - patiesi izcils, šarmants, elegants kino meistardarbs. Nepretenciozs, sirsnīgs, stilistiski un aktieriski perfekts - tieši tāds, kā man patīk :)

Hei, man ir viena maza pirmdienas apņemšanās - gribu beidzot uzmargot tos lieliskos, skaistos keksiņus, kurus angliski sauc par cupcakes. Būs jāpamēģina recepte no manas mīļākās online cooking guru bloga - Cannelle et Vanille , kuras autore, lieliskā Aran, spēj iekārdināt jebkuru ar savām eksotisku smaržu un garšu pilnajām basku receptēm un izcilo fotomākslu, kas izceļ viņas ēdienu neatkārtojamo raksturu tik pat labi, cik to nosaukumi. Spied šeit, lai dotos uz citronu - pistāciju - prosas keksiņu recepti. Pa virsu liek putukrējumu, kam piejaukta citronu sula un citrona miziņa.


Recepte un foto: © Cannelle et Vanille

 Tiekamies šodien Dienas iedvesmas postā! 
Lai veicas,
O.

6 komentāri:

  1. Tiešām lieliski, ka varat divatā, zirgu mugurā klīst pa mežiem.. Un tad vēl stirniņas:)
    Un- ļoti priecājos par Tavu atgriešanos Meždruvās, ļoti!

    AtbildētDzēst
  2. Kad tā palasa, tad tiešām liekas, ka bija lieliskas brīvdienas! :D Gaidu cupcakes vakarā! V.

    AtbildētDzēst
  3. @Valts - Tev par to bija šaubas? :P

    @Vilnis Heinrihsons - Tu mani tā līdz galam pārliecināji par to, ka ir jāatgriežas un tagad varu būt par to ļoti priecīga un pateicīga :)

    AtbildētDzēst
  4. Es kā datornespeiāliste, apbrīnoju tavu varēšanu to visu veidot, ievietot interesantus materiālus, foto,linkus. Tu esi branchee!

    AtbildētDzēst
  5. ei, liekas tevi sāk interesēt konditoreja? vai vairāk ēdienu izskats, prezentācija? vai gatavošanas process? vai kompānija?

    AtbildētDzēst
  6. Nu man vienmēr ir patikuši skaisti, labi pagatavoti ēdieni, arī to gatavošana, bet drīzāk kā hobijs, nevis ikdienas nodarbošanās :P + ēdienu foto, prezentācija ir vesela māksla!

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...