trešdiena, jūnijs 01, 2011

PIRMĀ DIENA UZ BRĪVĀM KĀJĀM

Tā nu ir sagadījies, ka, sākot ar 1. jūniju, es esmu brīvs cilvēks. Par šo brīdi es sapņoju jau sen, bet cietos, ar domu, ka darbs jāpamet jūlija vidū, pirms lielā brauciena uz Nordkapp un pārcelšanās uz Liepāju. Palicis vēl pusotrs mēnesis, bet, kā vienā stulbā, vecā jokā - "kaza pūta pirmā" un esmu brīva jau no šodienas. Vai tas mani nomāc? Jūs ko! Kā akmens novēlies, solim jauns atspēriens un dzīvei desmitkārtīgs vēriens! Pagaidām gan vēl ir jāizbauda iespēja atpūsties pirmo reizi gada laikā, atlikušo nedēļu vienkārši nedarīt neko. Bet man nav raksturīga dīkstāve - beidzot man būs laiks pievērsties SAVIEM, nevis darbadevēja projektiem. Foto, video, ilustrācijas, blogošana, grafiskais dizains - you name it! Pēc 4 gadu pārtraukuma, mans laiks atkal pieder man :))























Ko es darīšu? Strādāšu pie sapņa piepildīšanas - kļūt pašai par savu bosu un nopelnīt iztiku darot to, ko mīlu.























Daži pārmet nepietiekamu uztraukšanos par iespējamām naudas problēmām, citi svin ar mani. Jebkurā gadījumā es stāvu ar abām kājām uz zemes un ar priecīgām gaidām lūkojos nākotnē. Es izbaudu visu, ko dzīve man piedāvā, piemēram, šādu mierīgu, lēnu dienu kā šodien, manā pirmajā brīvajā dienā. Pirmo reizi pēc nenosakāmi ilga laika - brokastis ar kafiju. Pēc tam ieplānots aplīmēt kādu auto.



































































Pēc tam - pavisam neliels šopings (par ļoti labu cenu iegādājos tādas bikses, kādas sen jau vēlējos, un tiku arī pie sen kārotās šaurās, pītās jostiņas, šoreiz gan mākslīgās ādas supercheap edition, bet tas prieku nemazina) un lieliska garšu kombinācija - meloņu un piparmētu saldējums.























Bet tagad es sēžu pie ventilatora un baudu vēsu bumbieru alu. Aaha! Beidzot atradām dažādo garšu ingveralu - ledusskapī vēl gaida aveņu, vīnogu un ābolu. Yummmy, vienkārši satriecoši gardi un vēl lieliskāk, ja ir kāds ar ko atzīmēt jaunas dzīves sākumu! :)) Prrriekāāāā!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...