piektdiena, aprīlis 15, 2011

PRIEKS!



{ Šeit manu prieku ir izraisījuši lieliskie auto gaisa atsvaidzinātāji - šoreiz iegādājos ar Mojito, meloņu un laima/pasijas augļu smaržu - yumm! }

Šī ir bijusi īpaša nedēļa. Neparasti veiksmīga un pilna notikumiem, kas ietekmēs, virzīs un nosacīs mūsu nākotni, citiem lielākā, citiem mazākā apmērā. Pirmdien es tiku pie sava fotoaparāta (yay!!!), par kuru tik ilgi biju sapņojusi. {Tas gan nenozīmē, ka es momentā kļuvu par lielisku meistaru, vai mani piepildīja nebeidzamas iedvesmas brāzmas, taču pamazām, pamazām un es sasniegšu savus mērķus. Nikonīnī būs lielisks partneris šajā ceļā :)} Trešdien vakarā priecīgi satraukts zvanīja mans tētis, un viņa balsī saklausīju tādu pašu aizrautību, kā savā, kad zinu, ka nupat ir kaut kas ļoti, ļoti labs noticis. Par viņa prieka iemesliem es šobrīd nestāstīšu, jo mana mamma vienmēr ir bijusi ļoti piesardzīga un baidās, ka, vārdos izteikts, viņu sapnis pagaisīs. Taču es esmu pārliecināta, ka drīz vien jau šajā blogā viena pēc otras saripos bildes, kas iemūžinās šo priecīgo notikumu. Šodien, piektdienā, pusdienlaikā abi ar V. aizbraucām pēc viņa Nikonīnī, precīzi tāda paša kā manējā. Tagad mums tādi dvīnīši būs :) Bet izdevīgi taču - gan objektīvi jāpērk uz pusi mazāk, gan nav nevienam jāpārdzīvo, ka viņam kaut kas trūktu.. Un rīt, rīt būs pavisam jauka diena, jo mēs dosimies uz Rūjienu, kur būs sapulcējušies visi mūsu radi un draugi, lai piedalītos tēta izstādes atklāšanā. Man vienmēr ir patikušas izstādes atklāšanas.. Jau būdama mazs ķipars priecīgi gozējos starp viesiem, kā tēta, tā viņa draugu un Rīgas Mākslas skolas izstādēs. Šampanietis, atzinīgi vārdi, foto slēdžu klikšķi un zibšņi, laiskas sarunas un saviesīga atmosfēra - tie tiešām ir svētki! + lieliska iespēja pafotogrāfēt :) 

Lai Tev radoša un skaistu mirkļu pilna nedēļas nogale!

Visas bildes - ©Pony&Smith // Nikon D90+50mm 1.8 (that's me :) )

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...